maandag 21 december 2015

Populaire boeken die ik nog niet heb gelezen

Ik denk dat er weinig bekende boeken zijn die ik niet heb gelezen, maar toch kan ik er een paar opnoemen en daar heb ik een vandaag een lijstje van gemaakt.

            1.   Percy Jackson en de Olympiërs.
Ik heb deze serie ( en alle andere boeken van Rick Riordan ) nog niet gelezen. Maar binnenkort komt daar verandering in want inmiddels heb ik de serie aangeschaft!

            2.       The Hunger Games.
SHAME ON ME. Ik heb de eerste twee delen gelezen – waarvan ik bij de eerste wel tof vond –
Maar naar mate ik verder kwam in de serie begon ik af te haken. Dit moet wel een erg smoesje zijn maar het derde deel  dacht ik niet meer dat het ooit goed zo komen met Katniss, de feelings namen het over en nu zit de boekenlegger nog steeds ergers in het midden van Spotgaai.

3.       Paper Towns.

Ik was ooit van plan om dit boek te gaan lezen en ik had ook gehoord dat er een film van zou komen maar toch heb ik het niet gelezen. Reden? Ik wou voor de film eerst het boek gelezen hebben tot dat ik zag dat de film in de bioscoop was en ik eigenlijk dus te laat was.

4.       The Maze Runner

Ik vond het niks dat opeens mijn halve school fan was van The Maze Runner nadat de film uitkwam (waarschijnlijk door Dylan O’Brien wat ik aan de ene kant wel snap) maar daardoor vond ik het minder leuk om met de serie door te gaan en daarom heb ik dus alleen maar de eerste twee boeken gelezen, ik heb zelfs de Scorch Trials niet eens gezien. Oops.

5.       Twilight Saga

En tja, voor sommige boeken zijn er gewoon geen redenen. Al ben ik misschien wel geïnteresseerd om deze serie te lezen.

6.       Harry Potter

Niet alles van Harry Potter heb ik gelezen, ik heb alleen deel 1, 2, 3 en 5 gelezen. Hoe dat komt? Ik begon de boeken een paar jaar geleden te lezen en ik wist niet op welke volgorde het ging, volgens mijn moeder kwam dus na Harry Potter en de gevangene van Azkaban het vijfde deel, Harry Potter en de orde van de feniks. Maar er komt hopelijk een dag dat ik naar Zweinstein ga en dat ik dan onderweg de boeken stuk voor stuk uitlees!

Welke boeken hebben jullie nog niet gelezen? En welke zou je sowieso willen niet of wel willen lezen?

Geen opmerkingen: