dinsdag 1 maart 2016

Deze boeken heb ik in febuari gekocht/gekregen!

Aan alles komt een eind en zo ook februari. In deze koude maand heb ik maar liefst 6 boeken gekocht of gekregen! Vandaag vertel ik jullie welke boeken die ik heb toegevoegd aan mijn boekenkast.

Ik was in Bergen op Zoom en daar was een boekenwinkel die binnenkort zou gaan stoppen. Blijven er nu eigenlijk wel winkels over? Wat nou als we over 20 jaar alleen maar via internet zouden kunnen bestellen? Maar goed, die boekenwinkel zou dus gaan stoppen wat hoge korting betekent. Me likes. De korting die ze gaven was een 1+1 gratis actie en geef nou toe, zo'n actie kan je niet laten liggen. In die winkel heb ik Chaos van Kami Garcia & Margaret Stohl gekocht. Maar ook de eerste twee delen van de Matched serie van Ally Condie.

Over acties gesproken. Er is nu een actie bezig rondom het boek Oorlogswinter. Het boek is nu tijdelijk verkrijgbaar voor 1 euro. Nu heb je denk ik wel duidelijk gemerkt dat ik korting moeilijk kan weerstaan dus ook dit boek heb ik aan mijn boekenkast aangeschaft.

De Fallen serie van Lauren Kate is denk ik toch echt wel een van mijn favoriete series. En een paar weken geleden kwam het 5e deel uit genaamd Schuld. Dit boek is vanuit Cam geschreven. Eerlijk gezegd is Cam niet mijn meest favoriete persoon uit de Fallen serie (DANIEL GRIGORI I'M HERE!) maar toch, het is van Lauren Kate en dat is al 1 reden waarom ik het moest kopen

Ook heb ik het geweldige nieuwe boek van Sarah J Maas mogen ontvangen. Ik ben helemaal weg van het boek! A to the men! Voor Hebban moest ik een stukje schrijven voor het artikel Hot or Not. Dat artikel kan je hier vinden. Ik heb ook nog eens een recensie over dit boek geschreven en die kan je hier vinden. Dit boek is zeker een aanrader. Ik heb er zoveel van genoten en ik kan niet wachten tot het tweede deel!

En welke boeken hebben jullie gekocht of gekregen?

Geen opmerkingen: